Sziasztok!

Image and video hosting by TinyPic

Itt remélem megtaláltok sok zenét, filmet és egyebet a saját ízlésednek megfelelően.

Elindult a Princi World Fórum, ahol nem csak letöltésre van lehetőség, hanem beszélgetni, csevegni sőt ti is megoszthatjátok albumaitokat, filmjeiteket és igyekszem teljesíteni a kéréseiteket is :)

Szeretettel várok mindenkit ! Gyere és regisztrálj

http://princiworld.atw.hu

Már 9 hónapja elindult a fórum, folyton bővül tagokkal és feltöltésekkel! Az új feltöltéseimet is csak ott találod meg :)

Ha szükséged lenne valamire irj nekem e-mailt vagy csatlakozz a csapatunkhoz a PW FÓRUMON mert ide már nem járok fel túl gyakran :)

2009. május 11., hétfő

Mercy Me: Coming Up to Breathe

MultiHoster

**Info**

Artist: Mercy Me
Album: Coming Up to Breathe
Year: 2006
Genre: christian
Size: 98.4 Mb

**Hallgass bele! :) **

Példa 1


Példa 2



**Track List**


1. Coming Up To Breathe
2. So Long Self
3. Hold Fast
4. Something About You
5. You're To Blame
6. No More No Less
7. Where I Belong
8. Bring The Rain
9. Last One Standing
10. One Trick Pony
11. 3:42 AM (Writer's Block)
12. Safe and Sound
13. I Would Die For You


**Link**


http://www.megaupload.com/?d=3TPQ1Z5B

**Password**

princi

2 megjegyzés:

  1. szia!
    figy, van egy kis problémám... letöltöttem a mercy me albumot, és kicsomagolás után egy kis ablakban jelezte, hogy "nincs meg a vége".. és csak 4 darab számot csomagolt ki :'( és olyan szomi vagyok, mert ez annyira jóóóóó zene, meg egyáltalán.. és mással is voltam így, lehet, hogy nem az én készülékemben van a hiba? csak gondoltam hasznos, ha szólok, neked, hogy ki tudd küszöbölni a hibát, és nekem, hogy tudj mondani tanácsot :D:D egyébként puszi mindegyik zenéért !!!

    VálaszTörlés
  2. fel van töltve megint, próbáld most :)

    VálaszTörlés